lørdag 6. oktober 2018

Livstegn

Jeg har ikke så mye overskudd om dagen. Når jeg kommer hjem etter å ha sittet foran en PC hele dagen på jobb, frister det ikke å fortsette med det samme når jeg kommer hjem. Jeg har ikke lyst til å skrive, så jeg lar heller være. Noen privilegier finnes ved å tilhøre et obskurt lite hjørne av internett der ingen forventer noe av deg.

Derfor er det stille her, og det kommer sannsynligvis til å fortsette å være det en stund fremover. Men jeg leser fremdeles. Jeg leser mer enn jeg har gjort i hele år, det er en god følelse.

Og jeg eksperimenterer litt med lyd og bilde. Jeg har gjort det en gang før, noe som ble en ganske kortvarig affære, men jeg gjør et nytt forsøk nå. Så om du vil høre litt om hva jeg leser, og ikke har noe i mot å høre det på engelsk, finner du meg inntil videre her:


8 kommentarer:

  1. Yayy... Tar deg gjerne live også, vettu :-) Kjekt! Er ikke noen flink "tuber", men nå er dere flere, så gamla her må komme mer på banen. Takk for sist, og kjør på med linker til YouTube! tommelopp! Ikke lest noe av Jon McGregor, ennå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho, for det første forsvant jeg fra mitt eget kommentarfelt. For det andre har jeg glemt å linke resten av videoene. Skal skjerpe meg ;) Jon McGregor er bra!

      Slett
  2. Tøft med YouTube :) Det torer ikkje eg!

    SvarSlett
  3. Skjønner hva du mener med å sitte foran en skjerm... Men YouTube er det ikke så ofte jeg har anledning til å se på. :-(

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg synes YouTube er gøy, derfor velger jeg å bruke tida jeg har der nå. Min tid, mitt valg. Din tid, ditt valg :)

      Slett
  4. Kjekt å høre fra deg Elisabeth. :) Jeg er ingen ivrig seer av youtube, men jeg ser deg vel på blogg igjen etterhvert når du orker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada, dukker nok opp i tekst igjen innimellom. Akkurat nå trenger jeg bare en pause.

      Slett