søndag 10. juli 2011

Klar til dyst

Manglende blogginnlegg i det siste skyldes George R.R. Martin og hans Song of Ice and Fire serie. På tirsdag kommer endelig Dancing with Dragons, boka jeg og mange med meg har ventet på siden 2005.

Nå er jeg klar, og boka forhåndsbestilt til å leveres til min Kindle på utgivelsesdagen!
I går leste jeg ferdig A Feast for Crows, og er med det ferdig med gjennomlesningen av de fire bøkene som allerede er utgitt i serien. Det eneste som irriterer meg litt, er at jeg ikke kommer til å få svar på noen av cliffhangerne fra slutten av den fjerde boka, da bok fem skal handle om samme tidsrom, men andre karakterer.

Likevel, jeg gleder meg til endelig å få svaret på de løse trådene som enda henger og dingler fra bok tre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar