onsdag 24. april 2013

Verdens siste bokhandel

Det er stille fra meg om dagen, noe som har en viss sammenheng med at jeg har eksamen om under to uker. Med andre ord: jeg leser, men jeg leser cree-grammatikk, noe som ikke egner seg spesielt godt til blogginnlegg.

Men om dere vil se en snurrig liten film, så anbefaler jeg denne som SFSignal la ut på søndag:
"The Last Bookshop imagines a future where physical books have died out.
One day, a small boy’s holographic entertainment fails, so he heads out to explore the streets of abandoned shops outside. Down a forgotten alley he discovers the last ever bookshop. And inside, an ancient shopkeeper has been waiting over 25 years for a customer…"
Kanskje i overkant skeptisk til e-bøker og bøkenes framtid generelt, men fin likevel.

4 kommentarer:

  1. Kunne tenkt meg å lese den Robin Hood boka han fant.

    SvarSlett
  2. Lykke til med eksamen! Og det var en stilig kortfilm!

    SvarSlett
  3. Break a leg på eksamen! Husk å skrive "dam" i stedet for "man" - da kommer du langt (hvis du har begynt å lese Egalias døtre).

    SvarSlett
    Svar
    1. Har lest akkurat nok til å ta referansen. Men ikke lest dette før etter at akkurat denne eksamenen var unnagjort. Men jeg har to igjen enda, så det er ikke for sent ;)

      Slett