lørdag 6. april 2013

Oppsummering mars

Litt sent ute, men det er på tide med å oppsummere lesemåneden mars på bakgrunn av lesemålene for 2013. Aller mest fordi jeg egentlig skal skrive skoleoppgave og trenger en unnskyldning til å la være.


  • I mars har jeg fullført 6 bøker. Nå rekord for året, men litt juks siden tre av dem var pensumbøker jeg har holdt på med siden januar.
  • 5 var fra egne hyller, 1 fra biblioteket
  • Av de 5 fra egne hyller var samtlige anskaffet i år. Fire kjøpt selv, en mottatt fra forlaget.
  • Tilveksten i bokhylla etter februar var +18. Mars har faktisk vært en bra måned i så måte. Bare ei bok kom inn, og den fikk jeg i gave. Med fem leste bøker fra egne hyller denne måneden er dermed tilveksten nede i +14.
  • Ingen flere novellesamlinger, fremdeles 1/8
  • Ingen amerikanske, realistiske romaner 0/8
  • Har lest Lines lesesirkelbok, så der er jeg nå på 3/6. 
  • Har lest norskskrevet fantasy, dermed 2/8
  • Fremdeles ikke lest bøker på hverken dansk eller svensk i år
  • Skriving? Hadde tekst klar til skrivegruppa, men møtet ble utsatt til april. Men siden teksten var skrevet, gir jeg meg selv klapp på skuldra for den likevel.
Sånn, prokrastinering unnagjort. Marsj tilbake til skolebøkene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar