lørdag 16. januar 2010

Og samlingen vokser videre

Nysgjerrigheten har tatt overhånd, jeg må lese med egne ord det "alle" snakker om. Et gavekort fattigere, men en bok rikere. Et bra bytte i min verden.

Selv om hylla allerede er full av uleste bøker som roper på oppmerksomhet. Jeg får trøste dem med at jeg ihvertfall leverte tilbake alle bøkene jeg hadde lånt på biblioteket (uleste!). Nå er planen å lese mer av det jeg allerede har i huset før jeg går løs på flere bibliotekbøker. For øyeblikket er det Per Olof Enquists Magnetisörens femte vinter som har oppmerksomheten. Mer om den litt senere.

2 kommentarer:

  1. Hej Elisabeth,

    jeg har givet dig en award: http://sorensbogblog.blogspot.com/2010/01/olympisk-mester-i-bogblogging-nsten.html

    :-)

    SvarSlett
  2. Jeg er selv så spent på Min Kamp. Har bestilt den på biblioteket - men det er jo selvfølgelig ventelister...grr.
    Flott blogg :-)

    SvarSlett