tirsdag 27. november 2018

London Bookhaul

Jeg hadde tre feriedager til gode, og siden jeg er meg valgte jeg å reise til London.

Og siden jeg er meg tilbragte jeg mesteparten av tiden i bokhandler. Eller, fordi været overrasket stort en helg i november, lesende på en benk i Hyde Park. Det var en bra tur.

Og siden jeg er meg var kofferten full av bøker på vei hjem.

Om du vil vite hvilke, kan du se det her:



Jeg er ikke ferdig med det skrevne ord, men jeg har fremdeles litt pause. Hobbyer skal være gøy, og akkurat nå er det mer gøy å filme enn å skrive, så da gjør jeg det. Men det går jo an å hekte det sammen på et vis, så prøver på det :)

6 kommentarer:

  1. Jeg klikker på alt hvor London er en del av tittelen. Kjekt å møte en som er like anglofil som meg, og digger å reise alene til London. Kjekt å se liv på bloggen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker London. Resten av England og, men aller mest London. Var der i sommer, var der nå, neste tur blir i februar. Og drømmer om tre uker neste sommer :) De anglofile bokbloggeres forening? ;)

      Slett
  2. Se der ja, så fint med youtube-klipp i eget bokblogginnlegg :) Jeg er veldig glad i å lese ordene dine, nemlig, så mitt juleønske til deg er at du fortsetter med dette!

    Sykt mange bøker. Neste gang samboeren min klager på bøkene mine skal jeg tipse han om videoene dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, jeg har aldri hatt så FÅ bøker med hjem fra London som denne gangen. Jeg har begrenset meg, nemlig ;)

      Hyggelig å høre du liker når jeg skriver. Jeg og liker når jeg skriver. Men akkurat nå liker jeg ikke å skrive. Om det gir mening.

      Slett
  3. Splendid! Glemmer alltid å sjekke utube (gammelkjerringdags), eller jeg glemmer bøker på utube, ser bare løping/drag/standup. Ønsker meg at du putter alle videoene dine er. Simply fordi jeg da kan høre på det du sier mens jeg gjør andre ting. Yay podcast. Har bare ikke tålmodighet til å sitte å se på. Høre på derimot. Super SPLENDID!

    (Enn så lenge kommenterer jeg her -)
    (Hard to be hip over 30? Btch..Please...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jadajada, jeg vet du er unntaket og vil være hipp at any age ;)

      Slett