torsdag 23. september 2010

Litt reklame...

Min blogg, da kan jeg reklamere for hva jeg vil. Og siden et par lesere kommenterte at de var interesserte i skrivekurset jeg var på i helgen, benytter jeg nå anledningen til å reklamere for det neste.

Det skal holdes i Oslo enten 15. eller 16. oktober, klokka 11-17. (Jeg er usikker fordi Marianne har skrevet 16. på Facebook, men 15. når hun kommenterte her på bloggen min igår, men med klokkeslett på dagtid høres jo lørdag 16. mest sannsynlig ut.) Pris og sted er ikke helt avklart enda, men man kan melde sin interesse til Marianne på mail marianneteie@runbox.no, så får du all informasjonen du trenger derfra.

Kurset er en ny utgave av det jeg akkurat var på, og har temaet "Åpninger". Som jeg skrev, fokuserte vi på friskrift, en teknikk som går ut på å skrive uten å sensurere seg selv i en gitt periode. Med bare seks timer til rådighet passer det bra, det er begrenset hvor mye man rekker å gå i dybden på så kort tid. Jeg liker det. Ofte overrasker jeg meg selv med å ha skrevet ting jeg aldri ville trodd jeg selv kunne kommet på. Denne arbeidsmetoden gjorde også at kurset inneholdt lite teori og mye skriving, og jeg var ihvertfall veldig inspirert da jeg kom hjem etterpå.

Marianne selv er en veldig erfaren skrivekursdeltaker, hun er engasjert og full av meninger og veldig flink til å kommentere tekster. Og veldig lite skummel, så det er bare å melde seg på ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar