fredag 22. juni 2012

Sommerlesningen i boks


Forrige uke fikk jeg alle bokelskeres drømmetekstmelding: Ei venninne har akkurat flyttet, og har derfor ryddet i bokhyllene med hard hånd. Resultatet var sju fulle esker som skulle leveres til Fretex, og tekstmeldinga var et tilbud om å komme på besøk og ta det jeg ville ha før eskene ble kjørt dit. Jeg var ikke vond å be, for å si det sånn!

Resultatet ble en eske gratis bøker til meg, en eske mindre å bære til Fretex for henne. Bra deal for oss begge med andre ord. Vi leser i utgangspunktet ganske forskjellige bøker, men jeg fant likevel mye som fristet i hennes esker. Noe har jeg også tatt med for å gi bort til andre, så det spørs om det ikke kan bli en bok-giveaway sponset av Lykkelinn etterhvert her også.

2 kommentarer:

  1. Å heldige deg! Kjenner følelsen. Fikk alle bøkene til en kompis som har reist utenlands for all overskuelig fremtid. O lykke! Gratulerer så masse! Slikt "gjenbruk" kan man definitivt like :)

    SvarSlett